Úvod > Ostatní > Oškubávání nemocných lidí – nový trend v moderním marketingu

Oškubávání nemocných lidí – nový trend v moderním marketingu

16.09.2009 | Zobrazeno: 15878x

24. června 2009 jsem napsal článek o firmě NaturaMed Pharma s.r.o. – geniální marketingový tah nebo podvod?. Popisoval jsem zde mojí situaci k firmě. Za produkty, které jsem si neobjednal mám zaplatit do dnešního dne cca 500 Kč. Od té doby jsem zjistil, že nejsem v takovéto situaci sám. V diskuzi se od té doby objevilo minimálně 70 komentářů, kde se píše o nekalých obchodních praktikách firmy. Za zmínku stojí například tento.

Naturamed Pharma je opravdu podvodnická firma, která vydělává hlavně na starších lidech. Má matka si také objednala již vloni zdarma jejich produkt, protože tito starší lidé na slovíčko zdarma slyší, ale již nečtou velmi malým drobným písmem, co to zdarma obnáší. Bojujeme s nimi již od podzimu roku 2008, zasíláním faxu, meilu, vracením upomínek a žádostí o vyškrtnutí z adresy. Jsou to podvodníci, kteří vydělávají na zdraví lidí.
Autor: Vlaďka Datum: 02.07.2009 13:45

Nejenom na tento komentář reagoval v diskusi ke článku velice zajímavě Martin.

Chtěl bych jen reagovat na pár příspěvku ohledně slova zdarma. Nevím jestli to je jen v Čechách, nebo i jinde, ale slovo zdarma, znamená zdarma.

Takže jestliže firma něco nabízí zdarma, znamená to, že já jako zákazník za to nezaplatím ani korunu. Ale tady v CR stále čtu, že je něco zdarma a pod tím je drobným písmem připsáno něco ve smyslu, že cena je 1 CZK a podobně. Nebo že zaplatím poštovné balné, které pak kolikrát i přesahuje cenu samotného výrobku. Takže zboží nabízené zdarma vlastně zdarma není. Pochopil bych, když by něco bylo zdarma a já zaplatil například poštovné, ale opravdu ve výši poštovného.

Jen se podívejte na obchodní řetězce, jsme nejlevnější, u nás ušetříte. Vždyť to není pravda. Pracoval jsem nějaký čas v jednom Hypermarketu (ne jako prodavač či pokladní, ale blíže k nákupu zboží a podobně) a vím jaké jsou praktiky v těchto řetězcích, když zboží v akci je výsledně dražší než bylo například před časem v běžném prodeji.
Autor: Martin Datum: 13.08.2009 12:58

Při komunikaci s firmou NaturaMed Pharma jsem do emailu uváděl odkaz na výše zmíněný článek. Následně se objevili v diskuzi osoby, které začali firmu obhajovat. S ostatními jsme usoudili, že to musí být někdo z NaturaMed Pharmy. Kdo cizí by taky obhajoval podvodnickou firmu. Za zmínku stojí například tento komentář.

Pokud tím listem myslíte kupón, který dostáváme i my tady v ČR, bylo tam jistě napsáno, za jakých podmínek Vám balíček pošlou. A pokud jste Omegu dostala s tím, že máte něco hradit, nemůžete se divit, že jste dostala upomínku, pokud jste jim to nezaplatila. Dnes je zkrátka potřeba číst úplně všecko (vím, o čem mluvím).
Autor: Lenka Nová Datum: 27.07.2009 13:39

nebo

§ 53 ?? A četli jste ho vůbec?? Vybrali jste si pouze co se Vám hodí, i když s nevyžádanou zásilkou to nemá nic společného… zkuste to přečíst celé, pak se Vám nebude zdát nějaký ústřižek od letáku tak bezvýznamný… Ano, je nefér, že to za Vás může vyplnit leckdo, ale je to v mezích zákona. Na té firmě není nic nezákonného, divili byste se, kolik takových je s podobnými praktikami … prostě v tom umí chodit!! Vy to berte alespoň tak, že máte ponaučení!!! S takovými argumenty, které zde dáváte dohromady, byste nikde nepochodili! Jen by se Vám vysmáli … a já se směji také.
Autor: Naty Datum: 10.09.2009 21:42

Obchodní zákoník jsem měl již před tímto komentářem prostudovaný a jednoduše řečeno se zde píše toto: Pokud Vám přišlo zboží, které jste si neobjednali, jedná se o tzv. nevyžádanou zásilku, kterou podle § 53 odst. 9 Občanského zákoníku nejste povinni platit, vrátit, ani nejste povinni prodávajícího o tom, že Vám něco takového přišlo, vyrozumět. V případě, že Vás odesilatel bude obtěžovat upomínkami oznamte mu, že si zboží u Vás může kdykoliv vyzvednout. Podle tohoto paragrafu se řídím.




Komunikace s firmou NaturaMed Pharma

Dále je v článku zveřejněna celá moje emailovoá komunikace s firmou NaturaMed Pharma. Úsudek si udělejte každý sám.

Dobrý den,

reaguji tímto emailem na upomínku ze dne 18.6.2009, kde mám uhradit částku 80 Kč. Upozorňuji Váš, že jsem si závazně nic neobjednal, ani nic nepodepsal, proto neuhradím ani jednu z faktur. Jedná se o částku 45 Kč ze dne 12.4.2009, dále 299 Kč ze dne 12.5.2009 a již zmíněné penále 35 Kč.

Na FV uvádíte zákaznické číslo: 363463
Datum: 24.06.2009 23:02

Vážený pane,

Váš požadavek na zrušení pravidelných programových zásilek Omega 3 byl k dnešnímu dni vyřízen. Vaše objednávka byla zadána pomocí telefonického rozhovoru s naším operátorem. Tzn. že jde o platnou ústní smlouvu. Se všemi podmínky jste souhlasil, jinak by nemohla být Vaše objednávka zadána do programu. Pokud jste o naše zboží neměl zájem nechápu, z jakého důvodu jste objednávku odsouhlasil. Pro jistotu, že jste kolegu, který s Vámi telefonickou objednávku sjednával přeslech, zasílám podmínky znovu: „Ano, mám chuť vyzkoušet unikátní Přírodní Omega-3. Pošlete mi zdarma 30 denní zásobu, zaplatím jen 45,- Kč za poštovné a balné. Nezavazuji se k dalším nákupům, jen k tomu, že informuji firmu NaturaMed Pharma, pokud nebudu chtít více zásilek. Pokud budu pokračovat v Omega-3 programu, dostanu nové balení Přírodní Omega-3 každý měsíc tak dlouho, jak si to budu přát. Každé balení stojí 299,- Kč včetně poštovného a balného. Zásilky Omega-3 můžu kdykoliv přerušit bez udání důvodů.“ Vzhledem k tomu, že jste do dnešního programové zasílání nezrušil, měl jste program aktivní. Byly Vám odeslány pouze 2 zásilky a to z toho důvodu, že jsme neobdrželi úhradu Vaší první zásilky. Jak jsem se dočetla na Vaší stránce, obě zásilky máte doma. Prosíme tedy o jejich okamžité vrácení na naši adresu nebo o jejich úhradu. Ve Vašem případě se nejedná o nevyžádané zboží vzhledem k tomu, že jste si zboží objednal po domluvě s naším operátorem, jak jsem již zmínila. Objednávka je tedy platná. Evidujeme ji jako ústní smlouvu mezi Vámi a naším operátorem.

S pozdravem
Ivana Šestáková
Datum: 06.07.2009 10:04

Dobrý den,

tímto Vás tedy žádám o zaslání (zdarma, ne že to bude stát zase nějaké peníze) záznamu telefonického rozhovoru s operátorem – platnou ústní smlouvu. Poté co si záznam z rozhovoru poslechnu, usoudím, jestli zde opravdu vše zaznělo, jestli jsem se vším souhlasil. Až poté se rozhodnu, jestli mám uhradit částku 45 Kč za poštovné.

Dále bych chtěl podotknout, že dané věci se nejspíše dopouštíte nekalých obchodních praktik podle § 4 zák. o ochraně spotřebitele.

Zmiňujete se v emailu, že mám tedy zásilky zaslat zpět na Vaší adresu. Chtěl bych se zeptat jakým způsobem? Dobírkou – obchodní balík, nebo jak? Aby to zase nebylo špatně.

PS: V telefonní záznamu by mělo zaznít, kde jste vzali moje telefonní číslo a jestli to je legální. Myslím, že operátor čekal úplně jinou osobu.

Předem děkuji za kladné vyřízení.
Datum: 06.07.2009 13:37

Vážený pane,

balíčky lze zaslat zpět na naší adresu (NathuraMed Pharma s.r.o., Nemanická 16, 370 20 České Budějovice). Zásilky je nutné zaslat i s přiloženou fakturou, což je důležité pro správnou identifikaci a přiřazení vrácené zásilky.

Nahrávku tel. objednávky Vám zašleme v nejbližším možném termínu přes e-mail. Přeji Vám příjemný den.

S pozdravem
Marcela Kubešová
Datum: 14.7.2009 13:02

Touto poslední odpovědí byla historie emailu přerušena. 16.07.2009 přišel opravdu email se zněním, že v příloze posílají ve formátu MP3 nahrávku telefonické objednávky. Po prostudování telefonního rozhovoru jsem odpověděl.

Dobrý den p. Šestáková,

v telefonním hovoru nikde nezaznělo to, že s objednávkou souhlasím a že poštovné zaplatím, i přestože mě operátor Tomáš Hád všelijak přemlouval. Proto Vám tedy nezaplatím ani korunu a pokud chcete zboží zpět, tak si pro něj přijeďte – vycházím tak podle § 53 odst. 9 Občanského zákoníku.

Tímto pro mě celá hra s firmou NaruraMed Pharma končí.

PS: Jestli jste si záznam telefonního hovoru nepustila, tak si ho poslechněte, třeba se zasměje tak jako já.

Prosím o vyjádření, děkuji.
Datum: 16.07.2009 11:02

Vážený pane Kasko,
 
produkt Omega 3 byl objednán na základě telefonického rozhovoru s naším operátorem. Jedná se o hovor na telefonní číslo: 77X05371X. Kde jste si objednal doplněk stravy Omega 3 na vyzkoušení zdarma – pouze za cenu poštovného a balného 45 Kč. Bylo Vám tak aktivováno programové zasílání, kdy jsou balíčky expedovány v pravidelném měsíčním intervalu za cenu 299 Kč.
 
Objednávka je platná, jelikož jste nám uvedl Vaší adresu a souhlasil jste se zasláním Omega 3. V případě, že o zásilky nebudete mít zájem, poprosím Vás o vrácení balíčku zpět na naší adresu (NathuraMed Pharma s.r.o., Nemanická 16, 370 20 České Budějovice), v opačném případě o úhradu zásilek. Balíček je nutné zaslat i s přiloženou fakturou, což je důležité pro správnou identifikaci a přiřazení vrácené zásilky. Požádáme Vás pouze o informaci, že zásilku vracíte prostřednictvím České pošty zpět na naší adresu. Předem děkujeme.

S pozdravem 
Marcela Kubešová
Datum: 21.07.2009 13:33

Dobrý den p. Kubešová,

svoji kontaktní adresu jsem sdělil protože celou dobu operátor p. Hád tvrdil, že je to zdarma. Poté co mě informoval, že musím uhradit 45 Kč, jsem jasně řekl, že nic platit nebudu a že Vám to přijde zpět. Vše je jasně řečeno v záznamu, který jste mi již posílali. Klidně si ho poslechněte.

Jak už jsem tedy psal, nezaplatím firmě NaruraMed Pharma ani korunu a pokud produkt Omega 3 chcete zpět, tak si pro něj přijeďte.
Datum: 22.07.2009 19:24



Vážený pane Kasko,
 
v telefonickém hovoru byly jasně řečeny podmínky, za kterých bude aktivován Váš program. Poté, co jste řekl, že odmítáte zásilku přijmout Vám náš operátor sdělil znovu celé podmínky a Vy jste řekl, že si vše ještě promyslíte a naší zásilku jste neodmítl. Kdybyste jasně řekl, že odmítáte naší zásilku, tak jste nemusel být do našeho programu vůbec zařazen a Vaše adresa nebyla využita. Tudíž pokud první zásilku neuhradíte ani nezašlete zpět, budou Vám nadále chodit upomínky. Také v hovoru bylo řečeno, že pokud po vyzkoušení nebudete chtít nadále náš výrobek užívat, musíte nás kontaktovat. To nebylo provedeno, takže Vám dne 12.05.09 byla vyexpedována další zásilka a to za 299 Kč, která také nebyla dosud uhrazena ani navrácena. Pokud tedy tyto dvě zásilky máte a nechcete je zaplatit, zašlete je zpět na naší adresu a vše bude vyřízeno.
 
Děkuji za pochopení.  
S pozdravem 
Marcela Kubešová
Datum: 23.07.2009 11:32

Dobrý den p. Kubešová,

asi jste si opravdu telefonní záznam pustila, protože když operátor tvrdil, že je vše zdarma jsem zásilku neodřekl. Poté co operátor sdělil obchodní podmínky, že mám zaplatit 45 Kč poštovné, jsem jasně zdůraznil, ze Vám to přijde zpět, tím jsem myslel, že posíláte balíček doporučeně, a že to nezaplatím. Fráze že jsi to rozmyslím neznamená, že s tím souhlasím a že chci zásilku přijmout a objednávám si ji. Tzn. stále trvám na svém, že jsem si nic neobjednal a nic platit nebudu.

V dané věci se nejspíše dopouštíte nekalých obchodních praktik podle § 4 zák. o ochraně spotřebitele.

§ 4 Nekalé obchodní praktiky
(1) Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Dále vycházím podle § 53 odst. 9 Občanského zákoníku. Nejsem povinný platit, vrátit, ani nejsem povinný prodávajícího o tom, že mi něco přišlo, vyrozumět.
Datum: 24.07.2009 14:30

Vážený pane,
 
v záznamu Vaší objednávky jste jednoznačně neodmítl náš produkt a dokonce jste nám nahlásil adresu, kam Vám má být zásilka odeslána. Pokud tedy nemáte o náš produkt zájem, poprosím Vás o vrácení obou zásilek zpět na naši adresu, v opačném případě Vás poprosím o jejich úhradu. Děkujeme.
 
S pozdravem 
Zuzana Prusáková
Datum: 27.07.2009 08:35

Dobrý den p. Prusáková,

omíláte stále nerelevantní fakta dokola. V záznamu jsem zdůraznil, ze Vám to přijde zpět, tím jsem myslel, že posíláte balíček doporučeně, a že ho nezaplatím. Fráze že jsi to rozmyslím neznamená, že s tím souhlasím a že chci zásilku přijmout a objednávám si ji. Z toho plyne, že jsem si nic neobjednal a nic nezaplatím.

Jak už jsem uvedl několikrát, zboží si můžete vyzvednout na adrese na kterou jste zboží posílali. Příslušné paragrafy podle kterých postupuji jsou již emailu zmíněny.

Věřím v kladné vyřízení a že to nakonec sami vzdáte, věřte mi.

PS: Nevím jak můžete všichni, co jste uvedeni v emailu u takovéto podvodnické firmy pracovat.
Datum: 27.07.2009 15:08

Vážený pane,
 
dovolím si Vás upozornit, že vzhledem k Vašemu jistě nemalému vzdělání – DiS. a Bc. – by se ve Vašem písemném projevu neměly objevovat „hrubky“. Pomineme překlepy, ty jistě udělá každý člověk, zejména je-li rozčilen jako Vy. Z Vašeho projevu nevyplynulo, že nic nechcete. Proto zásilku buď uhraďte, nebo vraťte. Jasně a zřetelně jste se nevyjádřil, že zásilku nechcete obdržet, tudíž Vám byla odeslána. Pokud jste použil formulaci, že ji možná vrátíte, stále jste se nevyjádřil, že ji nechcete. A vzhledem k Vašemu intelektu jste jistě rozuměl zcela jasně marketingovému pracovníkovi a jeho nabídce.

To je z naší strany vše. 
S pozdravem 
Zuzana Prusáková
Datum: 27.07.2009 17:33

Dobrý den p. Prusáková,

vůbec nejsem rozčílen, jen se velice bavím, ale koukám, že Vy rozčílená jste! Tak přece jenom jste to nakonec vzdali. Už se těším až si najdu chvilku a celý tento email i nahrávku zveřejním ve svém blogu. Uvidíme co na to řekne veřejnost.

Hradit nic nebudu, nic jsem si neobjednal.
Datum: 27.07.2009 19:11

Vážený pane,
 
že se veřejnost pobaví, to chápu, ponecháváme to zcela na Vás. My nic nevzdáváme, pouze reagujeme přiměřeně podle reakcí našich zákazníků.

Hezký den. 
S pozdravem
Zuzana Prusáková
Datum: 27.07.2009 19:33

Dobrý den p. Prusáková,

Vy nemáme ale reagovat podle reakcí zákazníka, ale vycházet z obchodního zákoníka a dodržovat ho. A ne zkoušet lidi co vydrží. Já od Vás nic nikdy nechtěl, tak proč jste mi volali?

Přeji úspěšné topení se ve lžích a přemlouvání lidí.
Datum: 27.07.2009 19:47

Vážený pane,
 
to vše je nový trend v obchodu – tzv. telemarketing. Stejně tak se Vám nabízí i mobilní operátoři, pojišťovny a další. Telefon je volně dostupný, využívá se databází Zlatých stránek, někteří další mají k dispozici i jiná čísla, my pouze tato veřejná. Každý má pochopitelně možnost nabízejícího pracovníka „ukončit“ s tím, že nemá zájem o představení výrobku, služeb apod.
  
S pozdravem 
Zuzana Prusáková
Datum: 27.07.2009 19:58

Dobrý den p. Prusáková,

moje telefonní číslo na mobil ve veřejných Zlatých stránkách není. Pustíte-li jsi znova záznam jasně uslyšíte, že si operátor Tomáš Hád dokonce myslel, že ho internet (jak říká) spojil s paní Smitkovou. Vedeme na toto téma v tel. hovoru diskuzi. To znamená, že jste pochybili hned ve dvou věcech.

Pletete dvě rozdílné věci dohromady. Představení a objednání jsou úplně rozdílné věci. Produkt si mohu nechat představit, ale nemusím si ho objednat. Což je můj případ. Poté co zdělil operátor poplatek 45 Kč, jsem objednávku zamítl!

Dnes mi přišla další upomínka. I nadále Vás upozorňuji, že jsem si nic neobjednal, tudíž nic platit nebudu! Jsem si velice jistý, že jsem jsem v právu a legislativa je na mojí straně.
Datum: 30.07.2009 12:58

Další email obsahoval přílohu – PDFko s oficiálním dopisem od jednatelky společnosti Radky Pantoflíčkové. V dopise bylo napsáno toto.

Vážený pane Kasko,

reaguji na Vaši dosavadní e-mailovou komunikaci s naší společností. Dovoluji si Vám zaslat vyjádření k celé záležitosti a doufám, že vzájemná komunikace bude ukončena k oboustranné spokojenosti.

Dne 27.3.2009 jsme volali na Vaše telefonní číslo. Tato čísla jsou vytáčená automaticky prostřednictvím IP systému našeho callcentra. Jak je z hovoru patrné, nemělo dojít ke spojení s Vámi nýbrž s paní Smitkovou. I přes toto selhání zmiňovaného systému, jste souhlasil s představením produktu a hovor jako takový byl uskutečněn.

Z naší strany došlo tedy k selhání počítačového systému a tímto se Vám za vytočení Vašeho čísla za společnost NaturaMed Pharma s.r.o. jménem jednatele společnosti omlouvám.

Z Vaší strany však nedošlo k ukončení hovoru a souhlasil jste s tím, že si vyslechnete od pana Tomáše Háda naši nabídku. S nabídkou jste souhlasil a není pravdou, že jste objednávku zamítl, ale sdělil jste panu Hádovi, že je možné, že se nám balíček vrátí zpět, což se do dnešního dne nestalo.

Dále v hovoru zazněl další podmínky a to, že pokud byste nechtěl zpoplatněné zásilky, tak nás kontaktujte. Na závěr hovoru pan Hád řekl větu: „Uvidíte, vyzkoušíte a sám se tady rozhodnete.“ a Vaše odpověď byla „Ano“.

Na Vaši adresu kterou jste nám sám poskytl jsme tedy postupně odeslali dvě zásilky. Vzorek zdarma, kde jste měl uhradit poštovné a balné a poté první zpoplatněnou zásilku, jelikož jsme od Vás neměli informaci, že zpoplatněné zásilky nechcete zasílat.

Do dnešního dne nebyly tyto zásilky uhrazeny ani vráceny zpět na adresu naší firmy.

Abychom předešli dalším nepříjemnostem a naše spolupráce mohla být ukončena, žádám Vás o vrácení zásilek nebo jejich úhradu.

Věřím, že tímto bude celá záležitost vyřízena.

S pozdravem s přání hezkého dne

Radka Pantoflíčková
jednatelka společnosti
NaturaMed Pharma s.r.o.
Datum: 31.7.2009

Dobrý den,

reaguji na dopis Radky Pantoflíčkové, který jste poslali v PDFku. Zde se mě opět snaží přesvědčit, že jsem řekl na objednávku ano! Vyvedu ji z omylu. Překroutila jednu větu, jak je to u Váz zvykem. Píše, že pan Hád řiká: „Uvidíte, vyzkoušíte a sám se tedy rozhodnete“. Bohužel, rozhovor jsem si důkladně prostudoval již dávno a takováto věta tam není! Operátor pan Hád mluví o dalších zásilkách, zdůrazňuji dalších: „A cena je 229 Kč poté, to už jsem Vám říkal, uvidíte vyzkoušíte a sám se tedy rozhodnete. Ano?“ Mluví o tom, kolik stoji další balíček, odpověděl mi že 299 Kč, tak jsem řekl ano. Ale neřekl jsem ano na objednávku. Zdůrazňuji, že po odtajeni ceny baličku zdarma jsem ho odmítl. Řekl jsem, že Vám přijde zpět, tím jsem myslel, že posíláte baliček doporučeně a já ho prostě nepřijmu, protože jsem si ho neobjednal! Kdyby jste zdělili cenu dříve více bych se s operátore nebavil. Jak říkám v záznamu, “nechci nic za 45 Kč!“.

S pozdravem
Stanislav Kaska
Datum: 2.8.2009 23:26

Tímto emailem, prozatím celá komunikace s firmou NaruraMed Prahrma skončila. Také jsem se dozvěděl, že firma NaturaMed Pharma dne 14.07.2009 byla přejmenována na Naturamed Pharmaceuticals. To znamená, že v době kdy mi psala paní Pantoflíčková dopis, již firma NaturaMed Prahma neexistovala. Z posledních příspěvků v diskuzi jsem se k dnešnímu dni také dozvěděl toto.

Zkoukla jsem jejich účetní uzávěrky a je to ještě zajímavější! Od počátku firmy (od roku 2006) mají každý rok velké obchodní ztráty. V roce 2008 tyto dělaly 5,287,000.00 Kč. Celkově za 3 roky ztráty dělají 7,542,000.00 Kč. 50% vlastník teto firmy je nás známý “Jan Freddy” z Norska se svoji firmou Gegoraf AS. Je to velmi mala firma s ručením omezeným. Jediným důvodem proč si drží pobočky (má jich podle internetu 6) a my víme alespoň o dvou – v Českých Budějovicích a na Slovensku, které vykazuji každým rokem obchodní ztrátu je pouze ten, ze tyto ztráty mu sníží daně, které platí mateřská společnost. Nevím jak v Norsku u nás v Anglii je toto 28%, tudíž při těchto ztrátách možná neplatí vůbec žádné daně!? A další zajímavý údaj – v roce 2008 na mzdách firma zaplatila za cely rok 40 000 Kč!! Tak nevím kolik těch příjemných operátorek tam může byt, třeba dělají za hubičku.
Autor: Zuzana Datum: 16.09.2009 na 16:33



Závěr

Mrzí mě, že se na trhu vyskytují firmy o kterých víme, že jsou podvodnické a nemůžeme s tím nic podle zákona udělat. Jsou i takové společnosti, které dokážou vymámit z člověka v tísni peníze. Celý systém zdravotnictví je podle mě jeden velký podvod. Dodavatelé prodávají nemocnicím výrobky s více jak 50% marží. No fuj. To podle mě není obchod, ale zlodějina.

Jediné co jsem mohl udělat je napsal tento článek. Doufám, že tento článek aspoň napomůže lidem v situaci, kterou bych jiným nepřál.

KategorieOstatní Štítky:
1 bod2 body3 body4 body5 bodů6 bodů7 bodů (11x hlasováno, průměr: 6,36 ze 7)
Loading...Loading...
  1. 07.10.2009 na 08:30 | #1

    @SirInferno
    Operátor pan Hád mluví o dalších zásilkách, zdůrazňuji dalších: „A cena je 229 Kč poté, to už jsem Vám říkal, uvidíte vyzkoušíte a sám se tedy rozhodnete. Ano?“ Mluví o tom, kolik stoji další balíček, odpověděl mi že 299 Kč, tak jsem řekl ano. Ale neřekl jsem ano na objednávku. Zdůrazňuji, že po odtajeni ceny baličku zdarma jsem ho odmítl. Řekl jsem, že jim to přijde zpět, tím jsem myslel, že posílají baliček doporučeně a já ho prostě nepřijmu, protože jsem si ho neobjednal! Kdyby zdělili cenu dříve více bych se s operátore nebavil. Jak říkám v záznamu, „nechci nic za 45 Kč!“.

  2. SirInferno
    06.10.2009 na 22:49 | #2

    Iveta :
    Prosím o sdělení e-mailové adresy na firmu NaturaMed Pharmaceuticals mám s nimi podobný problém s neobjednaným zbožím a upomínkou s penále. Díky moc Iveta

    ¨
    Zdravím Vás Iveto, emailová adresa již je neaktivní a je možno se ozvat telefoním kontaktem který je 389005115

  3. SirInferno
    06.10.2009 na 22:47 | #3

    Tak sem zde přečetl vše co se zde píše o společnosti NaturaMed-Pharmaceuticals a poslechl dokonce i několikrát nahrávku, pan tomáš Had přesne říka tedy cituji: „Uvidíte, vyzkoušíte a sám se tedy rozhodnete. Ano“ no a Vaše odpověd na to je Ano je tam sice řečeno potichu, ale je. Stačí si pouze pustit hlasitěji zvuk do reproduktorů. Myslím si, že pokud Vy se obhajujete slyšíte pouze to co chcete, ale bohuhžel jste si sám odsouhlasil podmínky a všechny, které společnost má a snažite se pouze o to udělat ze společnosti podvodníky, což ale nejsou. A pokud s tím půjde k soudu, jakož to, že podle Vašeho jednání usuzuji, že nebude mít dlouhého trvání, tak chci vidět právníka, který s tímto případem půjdu k soudu a ještě s tím, že máte šanci vyhrát. A opravdu se těším, až se zde dozvíme jak to s Vámi dopadlo a pokud to tu nezveřejníte Vy, protože budete mít strach z toho, že jste pochybil, tak to udělám já, ať také lidi vidí jakou sou mezi námi spoluobčané, kteří mají zapotřebí pro svojí zábavu spochybňovat společnosti, které se snaží dělat neco pro široké okolí. Už se těším na Váš komentář a doufám, že nejste zbabělec a dokážete odpovědět a nesmažete tento komentář, protože ně lehké je uznat, že člověk pochybyl, ale raději si budou nalhávat, ýe pochybyli ostatní.

  4. Iveta
    06.10.2009 na 09:24 | #4

    Prosím o sdělení e-mailové adresy na firmu NaturaMed Pharmaceuticals mám s nimi podobný problém s neobjednaným zbožím a upomínkou s penále. Díky moc Iveta

  5. 24.09.2009 na 15:18 | #5

    @Honza MHůrka
    Mazec – chudák strejda z Krumlova – už se tomu jen směju.

  6. 24.09.2009 na 15:09 | #6

    Ahoj všem. Dnes se opakoval scénář s jedním pánem z Krumlova (nemůžu samozřejmě jmenovat), který přijel jen proto aby zrušil objednávky. Tvrdil mi jak mu už třikrát položily telefon a že je telefonicky nelze zrušit. Po mojí konzultaci s problémem se pán trochu rozhořčeně tvářil, ale zavolali jsme spolu na stejné telefoní číslo. (hovor byl monitorován :D)
    Zde dojde k zvláštnímu zázraku: Na druhé straně aparátu mluvila klidným hlasem slečna jež si od pána vyslechla jméno a adresu a tvrdila že „jedním kliknutím“ objednávky zrušila. poté jsme se ji zeptali kde přesně sídlí jejich firma, s odpovědí váhala, ale nakonec padla ulice U Smaltovny. druhý dotaz zněl proč se pán nemohl dovolat a nebo jej zavěsily. odpověď krásná a naučená, zřejmě technický výpadek… krásná práce:D
    Nevím jak příběh nového pána který sedl na lep skončil, ale zda si někdy přečte tento blog, tak mu přeji hodně zdraví bez výrobků NaturaMed a at mu už poštou nikdy nepřijde podobný bazmek 😀

  7. 21.09.2009 na 08:14 | #7

    Zdarec,
    že změnily svůj image je možné cca od srpna jsem o nich skoro neslyšel. Ale věřím že U smaltovny 625, ČB tzn nové „sídlo“ firmy bude lépe k nalezení, než to staré 😀 pozn.: to měla být ironie 😎
    Můj osobní postoj k firmě je lhostejný. Nejsou jediní kdo parazituje na nerozhodných lidech. Například kyslík (Telefonica O2) kasíruje nehorázný prachy za jakékoli služby a taky tomu někdy říká zdarma. Ale je to gigant a jeden člověk nic neznamená tak proč ne, že?
    Firma NM je prostě fikce a je lepší se vyhnout. Nelze s nikým od nich rozumě komunikovat, jsou jak roboti co melou to samé do kola. Pokoušel jsem se s nimi o kontakt když se u mě zastavil známý a říkal mi o svém problému s touto firmou. Nedokázal jsem mu na místě nijak poadit a se zastoupením firmy se dohadovat do nekonečna nehodlám.
    Jejich objednávky jsou založené na slovíčkaření. Totožný příklad je mého známého a Standy (SMO). Odpověď mého známeho: Jestli je to zdarma, tak mi to pošlete. Překlad dostačující pro objednání je zřejmě jen druhá část věty. Myslím že se s nimi tahá o slovíčka dodnes.
    Jen ještě rada pro všechny: Pokud firma NaturaMed předá své pohledávky vymahačské firmě, dostanou se částky k tisícům apod. Bohužel exekutori aj. už nezajímají okolnosti. (myslím že je to v obchodním zákoníku Stando). NIKDY to nenechte dojít tak daleko. Zdraví Honza Hůrka

  8. Mirek Litoměřice
    18.09.2009 na 11:00 | #8

    @SMO
    Ahoj Stando, moc Ti děkuji za email, pokusím se s firmou navázat kontakt. Poděkování patří také zřejmě tvému známému (Honzovi Hůrkovi, viz. příspěvky), který vypátral novou adresu firmy. Přeji pěkný den a méně takových podvodníků. Mirek

  9. 18.09.2009 na 08:31 | #9

    @Honza Hůrka
    Ahoj Jeníku. Jak už jsem v článku zmiňoval, podle serveru Justice.cz se přejmenovali na NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. dne 24. července 2009. Přejmenováním změnili i sídlo na ulici U Smaltovny 625 v Českých Budějovicích. Ale jestli tam opravdu sídlí to nevím. Asi se tam zajedu podívat. Jezdím po Nádražní, což je o ulici vedle, každý den. A pak uvidím, možná spíš nic neuvidím. Nechtěl by jsi přece jenom více rozebrat Tvůj postoj k firmě, který jsi naznačil.

  10. 18.09.2009 na 08:10 | #10

    Zdarec Stando,
    navštívil jsem tvůj blog po dlouhý době a vydím jak to roztáčíš s NaturaMedem. Chci taky přispět troškou do mlýna a utvrdit tak všechny co pochybujou o obch. praktikách této firmy.
    Přišel jsem s nimi do kontaktu čistě náhodně. Upozornuji že nevolali a kdyby volali asi bych se jim velmi vysmál, ale to je můj osobní postoj a zde ho rozebírat nebudu.
    Pokud i přes všechny vyjednávání chcete vrátit balíčky na jejich adresu Nemanická 16 v ČB tak je to od Vás sice milé, ale věřím že se Vám balíček vrátí zpět jelikož já právě ted sedím na Nemanické 14 (potažmo 16 – jsme tu taková jedna rodina ;-)) a ujištuji Vás že tady žádná firma NaturaMed Pharma či jiná podobná „firma“ není! Chodí sem s prosbou spousta důchodců s balíčky, které chtějí vrátit a já přímo žasnu jaké mají lidé jako např. pí. JEDNATELKA 😉 jednání a nacvičené výmluvy. Nehraju si na velkého obchodníka, ale tohle obchodování společnosti NaturaMed velmi velmi velmi smrdí.
    PS: Jo a mimochodem jseš jenom Bc. tak si dej bacha jinak tě odrovnají 😀 😀 😀

  11. Lubomír
    17.09.2009 na 16:27 | #11

    Dobrý den, moc Vám děkuji za zveřejnění korespondence s touto podvodnickou “firmou“. Myslím, že by tito bezcitní zloději měli sedět v chládku a nebo lépe makat v Jáchymově. Jsou to lidské hyeny parazitují na lidské důvěřivosti. Budu se snažit o jejích praktikách informovat v České televizi. Luboš

  12. 17.09.2009 na 15:59 | #12

    S firmou jsem komunikoval na emailu omega3@naturamed-pharma.cz a reklamace@naturamed-pharma.cz ale myslím, že v poslední době vůbec na těchto emailech nereagují, případně byli úplně zrušeny a akceprována je pouze ústní kominukace po telefonu. Možná právě elektronická forma byla zrušena po komunikaci semnou. 😯

  13. Mirek Litoměřice
    17.09.2009 na 14:52 | #13

    Ahoj, mám s touto firmou tutéž zkušenost, nemohu nikde dohledat mail kterým bych mohl s lidmi kteří jsou pověřeni za vyřízení příp. reklamace. Byl by jsi tak laskav a tento mail mi zaslal? Děkuji předem a přeji aby takováto zkušenost byla tou poslední. Mirek.

  1. 27.01.2010 na 22:30 | #1
Komentáře jsou uzavřeny.
  • RSS
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Picasa
  • Flickr
  • YouTube