Úvod > Mobily, Video > Přeneste si 3G signál Vodafonu kamkoliv chcete

Přeneste si 3G signál Vodafonu kamkoliv chcete

13.01.2014 | Zobrazeno: 5244x Zanechte komentář Přejít na komentáře

Co je Vlastní 3G zóna? Vlastní 3G zóna od Vodafonu je zařízení, které přenese 3G signál Vodafonu prostřednictvím pevného připojení k internetu kamkoliv chcete. Zařízení funguje exkluzivně u Vodafonu v rámci České republiky na předem oznámených Vodafone číslech. Pevné připojení k internetu musí splňovat požadavky na minimální rychlost a odezvu. Vlastní 3G zóna slouží k pokrytí vnitřních prostor budov a dalších míst, kde je 3G signál slabý nebo úplně chybí. Výhodou je jednoduchá instalace bez nutnosti konfigurace a vysoké zabezpečení. Přenášené hovory a data jsou šifrována. Vlastní 3G zóna je určena pro všechna 3G zařízení v sítí Vodafonu, od telefonů až po modemy mobilního internetu.

Děkuji Vodafone za prodej tohoto zařízení za symbolickou částku 77 Kč. Zařízení funguje výborně a konečně máme doma všichni signál. Více informací na: www.vodafone.cz/3gzona

KategorieMobily, Video Štítky:
1 bod2 body3 body4 body5 bodů6 bodů7 bodů (3x hlasováno, průměr: 7,00 ze 7)
Loading...Loading...
  1. Arim
    30.11.2015 na 21:17 | #1

    I když jsem přesvědčen, že ve městě má signál zajistit operátor, tak po porovnání stávajícího tarifu (300 minut volání do všech sítí, z toho prvních 100 do zahraničí, neomezené SMS do všech sítí a 300 MB data za 300 Kč měsíčně) s nabídkou konkurence pro mě pořád vychází nejlevněji vodafon i přesto, že musím koupit 3G zónu za opravdu super retenční nabídku 977 Kč. Tak jsem se vydal v úterý 24. listopadu 2015 do firemní prodejny v Ostravě – Třebovicích, tam mi sympatická blondýnečka řekla, že na prodejně nevedou a dá se koupit jen přes e-shop a nebo pos*afone linku. Při nákupu přes chat e-shopu jsem se dověděl, že ji lze koupit na prodejně nebo přes linku. Tak jsem ve středu 25. listopadu volal na linku, jelikož jsem firemní zakoš tak samozřejmě na firemní, tudíž jsem objednal a požádal, aby mi zboží doručili v pátek, dále jsem se dověděl že cálovat lze jen hotově při převzetí zboží a do faktury za paušál mi ho nedají. Ještě jsem jim dal kontaktní telefon z O2 protože na VODAFONE se na mě nedalo dovolat. Pak mi soudružka operátorka mile sdělila, že děkuje za objednávku a zásilka bude doručena v pátek zásilkovou služnou In Ti**. Zajímá Vás skutečnost chááá chááá ve čtvrtek dopoledne, když jsem byl v práci mi volá na číslo pos*afone panička z České pošty, že balík mi přivezou. OK tim skončila první sranda objednávky a dodávky.
    Začíná sranda dvě. V pátek 27. listopadu 2015 večer si vyzvedávám 3G zónu a peláším domů, že už konečně budu doma telefonovat přes VODAFONE. Rozbalím balíček, a tady je musím pochválit, dorazil úplný a nerozbit, a jdu postupovat dle přiloženého návodu. Bod 1 přihlaste se do https://samoobsluha.vodafone.cz/ a ejhle, stránka není dostupná. Tak jdu surfovat a nacházím návod na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/133,161/a_id/1999/ další návod a podle něho mám nejprve hardware připojit k síti a zdroji napájení. Tak jsem učinil a přecházím na návod k bodu 2. V sekci Správa více SIM karet (nebo v sekci Váš tarif, máte-li pouze jedni SIM na účtě) zvolte položku Sdílené služby. Nevěřícně koukám a čtu znovu, opravdu v závorce textu návodu jsou dvě hrubky. Tak hledám Sdílené služby a ty v samoobsluze nikde. Tak se hlásím přes klasiku https://muj.vodafone.cz/ a postupuji podle návodu z netu. Po přihlášení na muj.vodafone.cz pod vaším administrátorským heslem zvolte sekci Nastavení služeb – Volání a SMS což doposud platilo a další bod říká: Klikněte na tlačítko Změnit v části Vlastní 3G zóna a ejhle jaké neočekávané překvapení, část vlastní 3G zóna nikde. Tak si poprvé říkám, kdybys nebyl de**l u pos*afone bys nebyl a volám na operátora, který mě ujistil, že v deset večer mi za mých téměř 1000 Kč nepomůžou, jelikož tzv. odborníci z datové a technické podpory pracují jen do 18-nácti, ať prý to zkusím v sobotu. Tak jsem šel na kutě se slovy, že ráno je moudřejší večera. Ó jak jsem se mýlil podruhé zvedla to stvoření o kterém mohu s jistotou konstatovat, že opravdu nesplňuje ustanovení § 4 odst. 1 občanského zákoníku, které říká, že se má za to, že každá svéprávná osoba má rozum průměrného člověka i schopnost užívat jej s běžnou péčí a opatrností a že to každý od ní může v právním styku důvodně očekávat. Tedy výsledek rozhovoru jedná velká nula a pro jistotu jsem po rozhovoru s ní volal podruhé, a tam mě ujistili, že soudruzi odborníci se mi ozvou do pěti dnů, ale prý to urychlí. V neděli jsem to zkusil telefonicky znovu a dověděl jsem se další novinku, týpek, se kterým jsem hovořil, byl opravdu znalý, neboť mi řekl, že má zkušenost s tím, že než 3G zóna začne fachčit musí být zapnutá a k netu připojená minimálně 24 hodin. Nicméně ta moje nefungovala ani po 48 hodinách. V pondělí 30. listopadu 2015 překvápko, začaly chodit nějaké SMS že byl vyřízen můj požadavek a pak volali z VODAFONE a divili se, že jsem v páci a nečekám na jejich zavolání u své 3G zóny. Tož spěchám domů a HURÁ moje tisícovka dělá co má a funguje. Udělám pár zkušebních hovorů a nespadlo to. Můžu říct, že v okruhu cca 10 metrů od 3G zóny máte všechny čtyři čárky a dá se telefonovat jedním mobilem (hovory dvěma mobily současně jsem ještě nezkoušel), počítejte však s tím, že připojení zóny k síti zpomalí internet. Nedělal jsem konkrétní měření, ale odhaduji tak o 1/3 oběma směry.
    Jestli si myslíte, že pos*afone story skončilo tak to je omyl. V samoobsluze jsem se pokusil nastavit další 3 čísla od tydlifone kterým povolím užívat moji zóničku a ejhle po tom co je poctivě naťukám tak mi skočí hláška, že nemám oprávnění tak učiniti. ÁÁÁÁ radost volají mi tydlifoňáci a nejspíš se chtějí dotázat, jak jsem spokojen, a jsou nemile překvapeni, že nemůžu nastavit zónačísla. Dověděl jsem zase další novinku, a to že požadavky v pos*afone zóně se vyřizují do 24 hodin a nikoli online. Nicméně nějak se to podařilo a na všechny čísla přišla SMS s informací o té cti, že byli zařazeni do mé maličké zóničky a mohou i ve městě Bohumín telefonovat v síti VODAFONE. Nyní již můžu konstatovat, že zóna funguje celých 5 hodin. Jestli se něco změní dam dám info.

  1. Žádné zpětné odkazy
  • RSS
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Picasa
  • Flickr
  • YouTube